عشق اسمانی...



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


love me

عشق تو مرا آنچنان سرگرم خود کرد 

                                            که ...

                                                 یادم رفت خودم هم هستم

                                                      یادم رفت من هم باید زندگی کنم 

                                                     یادم رفت باید مهربانی کنم

این قدرت عشق تو بود 

                           که من را از خود بی خود کرد 

                                                            خوشحالم از این عشق آسمانی 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 27 فروردين 1394برچسب:,ساعت19:18توسط 2khi | |